logogadek.pl | O nas
83
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-83,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

O nas

-O NAS-

Małgorzata Gołębiowska – neurologopeda, logopeda oraz pedagog  przedszkolny i wczesnoszkolny. Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna z logopedią w WSP TWP w Warszawie oraz dwuletnie studia podyplomowe z logopedii i neurologopedii na tej samej uczelni. Ponadto zarządzanie oświatą w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie, aby zawsze być na czasie z najświeższymi informacjami prawnymi i oświatowymi.Od 2010 do 2015 roku pracowała w Instytucie Badań Edukacyjnych w Warszawie. Jest autorką i współautorką publikacji naukowych z pedagogiki i neurologopedii:

  • Gimnazjum jako miejsce wszechstronnego rozwoju ucznia? M. Gołębiowska, Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie, Warszawa.
  • Płacz bez łez, dotyk bez przyjemności… miłość matczyna a dziecko przedwcześnie urodzone [w:] Sprawności moralne w wychowaniu, B. Pietrzak-Szymańska, M. Gołębiowska; Uniwersytet Szczeciński.
  • Tutoring na poziomie dywanu… Słów kilka o metodzie tutoringu w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolne, B.Pietrzak-Szymańska, M. Gołębiowska;Nowoczesny wychowawca – tutor, mentor, coach;Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie, Warszawa.
  • Problem afazji. Czy teoria ma wpływ na praktykę? M. Gołębiowska, Edukacja biologiczna i środowiskowa, Instytut Badań Edukacyjnych,  Warszawa.
  • Sposoby skutecznej komunikacji nauczyciela z uczniem, M. Gołębiowska; UKSW, Warszawa.
  • Wygłosiła również cykl referatów na konferencjach naukowych na temat afazji, stwardnienia rozsianego (SM) i pracy logopedy ze starszymi pacjentami. Obecnie pracuje jako logopeda w szkole podstawowej w Warszawie oraz prowadzi zajęcia z zakresu neurologopedii, logopedii, edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej na wyższych uczelniach.

Małgorzata Gołębiowska – neurologopeda, logopeda oraz pedagog  przedszkolny i wczesnoszkolny. Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna z logopedią w WSP TWP w Warszawie oraz dwuletnie studia podyplomowe z logopedii i neurologopedii na tej samej uczelni. Ponadto zarządzanie oświatą w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie, aby zawsze być na czasie z najświeższymi informacjami prawnymi i oświatowymi.Od 2010 do 2015 roku pracowała w Instytucie Badań Edukacyjnych w Warszawie. Jest autorką i współautorką publikacji naukowych z pedagogiki i neurologopedii:

  • Gimnazjum jako miejsce wszechstronnego rozwoju ucznia? M. Gołębiowska, Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie, Warszawa.
  • Płacz bez łez, dotyk bez przyjemności… miłość matczyna a dziecko przedwcześnie urodzone [w:] Sprawności moralne w wychowaniu, B. Pietrzak-Szymańska, M. Gołębiowska; Uniwersytet Szczeciński.
  • Tutoring na poziomie dywanu… Słów kilka o metodzie tutoringu w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolne, B.Pietrzak-Szymańska, M. Gołębiowska;Nowoczesny wychowawca – tutor, mentor, coach;Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie, Warszawa.
  • Problem afazji. Czy teoria ma wpływ na praktykę? M. Gołębiowska, Edukacja biologiczna i środowiskowa, Instytut Badań Edukacyjnych,  Warszawa.
  • Sposoby skutecznej komunikacji nauczyciela z uczniem, M. Gołębiowska; UKSW, Warszawa.
  • Wygłosiła również cykl referatów na konferencjach naukowych na temat afazji, stwardnienia rozsianego (SM) i pracy logopedy ze starszymi pacjentami. Obecnie pracuje jako logopeda w szkole podstawowej w Warszawie oraz prowadzi zajęcia z zakresu neurologopedii, logopedii, edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej na wyższych uczelniach.