Małgorzata Gołębiowska – neurologopeda, logopeda oraz pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny. Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna z logopedią w WSP TWP w Warszawie oraz dwuletnie studia podyplomowe z logopedii i neurologopedii na tej samej uczelni. Ponadto zarządzanie oświatą w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie, aby zawsze być na czasie z najświeższymi informacjami prawnymi i oświatowymi.Od 2010 do 2015 roku pracowała w Instytucie Badań Edukacyjnych w Warszawie. Jest autorką i współautorką publikacji naukowych z pedagogiki i neurologopedii:
- Gimnazjum jako miejsce wszechstronnego rozwoju ucznia? M. Gołębiowska, Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie, Warszawa.
- Płacz bez łez, dotyk bez przyjemności… miłość matczyna a dziecko przedwcześnie urodzone [w:] Sprawności moralne w wychowaniu, B. Pietrzak-Szymańska, M. Gołębiowska; Uniwersytet Szczeciński.
- Tutoring na poziomie dywanu… Słów kilka o metodzie tutoringu w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolne, B.Pietrzak-Szymańska, M. Gołębiowska;Nowoczesny wychowawca – tutor, mentor, coach;Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie, Warszawa.
- Problem afazji. Czy teoria ma wpływ na praktykę? M. Gołębiowska, Edukacja biologiczna i środowiskowa, Instytut Badań Edukacyjnych, Warszawa.
- Sposoby skutecznej komunikacji nauczyciela z uczniem, M. Gołębiowska; UKSW, Warszawa.
- Wygłosiła również cykl referatów na konferencjach naukowych na temat afazji, stwardnienia rozsianego (SM) i pracy logopedy ze starszymi pacjentami. Obecnie pracuje jako logopeda w szkole podstawowej w Warszawie oraz prowadzi zajęcia z zakresu neurologopedii, logopedii, edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej na wyższych uczelniach.
Małgorzata Gołębiowska – neurologopeda, logopeda oraz pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny. Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna z logopedią w WSP TWP w Warszawie oraz dwuletnie studia podyplomowe z logopedii i neurologopedii na tej samej uczelni. Ponadto zarządzanie oświatą w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie, aby zawsze być na czasie z najświeższymi informacjami prawnymi i oświatowymi.Od 2010 do 2015 roku pracowała w Instytucie Badań Edukacyjnych w Warszawie. Jest autorką i współautorką publikacji naukowych z pedagogiki i neurologopedii:
- Gimnazjum jako miejsce wszechstronnego rozwoju ucznia? M. Gołębiowska, Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie, Warszawa.
- Płacz bez łez, dotyk bez przyjemności… miłość matczyna a dziecko przedwcześnie urodzone [w:] Sprawności moralne w wychowaniu, B. Pietrzak-Szymańska, M. Gołębiowska; Uniwersytet Szczeciński.
- Tutoring na poziomie dywanu… Słów kilka o metodzie tutoringu w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolne, B.Pietrzak-Szymańska, M. Gołębiowska;Nowoczesny wychowawca – tutor, mentor, coach;Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie, Warszawa.
- Problem afazji. Czy teoria ma wpływ na praktykę? M. Gołębiowska, Edukacja biologiczna i środowiskowa, Instytut Badań Edukacyjnych, Warszawa.
- Sposoby skutecznej komunikacji nauczyciela z uczniem, M. Gołębiowska; UKSW, Warszawa.
- Wygłosiła również cykl referatów na konferencjach naukowych na temat afazji, stwardnienia rozsianego (SM) i pracy logopedy ze starszymi pacjentami. Obecnie pracuje jako logopeda w szkole podstawowej w Warszawie oraz prowadzi zajęcia z zakresu neurologopedii, logopedii, edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej na wyższych uczelniach.